Frete Grátis
  • Google Plus

3G Marketing - Communities And Strategic Partnerships (Cód: 912241)

Ahonen,Tomi T.; Kasper,Timo; Melkko,Sara

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 559,60 em até 10x de R$ 55,96 sem juros
Cartão Saraiva R$ 531,62 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 46,63 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Next generation wireless is not about technology, it is all about marketing .

What is the service offering rather than the features of the latest handset? Who are the customers and which are the most profitable? How do you identify and market to communities? How do you tariff for profit? If you need to know the answers and more, you really need to read this book.

In the 1990s mobile operators underutilized marketing and only focused on rapid expansion of capacity and connecting new subscribers. Today, with the mobile services industry more mature and competitive, the authors unveil how more modern marketing is needed for success both in market share and profitability.

3G Marketing explains the role of early adopters, communities, reachability, brands, portals, and handsets to 3G success. It shows how success in 3G is dependent on successfully building strategic partnerships by covering issues from market intelligence to sales channel support.

Aimed at the non–technical person, this authoritative resource gives clear and practical advice on how to use modern marketing methods to promote and sell mobile services. It provides a perfect and invaluable introduction for anybody entering mobile telecoms or companies faced with the need to partner with operators as crucially, it explains how services and applications can be brought to the market in the fiercely competitive 3G marketplace.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780470851005
Altura 23.88 cm
I.S.B.N. 9780470851005
Profundidade 2.46 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição Aug-04
Idioma Inglês
Número de Páginas 358
Peso 0.64 Kg
Largura 16.63 cm
AutorAhonen,Tomi T.; Kasper,Timo; Melkko,Sara

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: 3G Marketing - Communities And Strategic Partnerships

3G Marketing - Communities And Strategic Partnerships (Cód: 912241) 3G Marketing - Communities And Strategic Partnersh... (Cód: 912241)
R$ 559,60
3G Marketing - Communities And Strategic Partnerships (Cód: 912241) 3G Marketing - Communities And Strategic Partnersh... (Cód: 912241)
R$ 559,60