Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

A New Visibility: On Culture, Translation and Cognition (Cód: 8889396)

Peter Hanenberg [ed.]

Editora Leya Portugal (edi??o digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 27,50
Cartão Saraiva R$ 26,13 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Current research in Translation Studies has expanded the
perspective on Translation ? and the notion of its centrality not
only as a question of language but also as a crucial issue for the
study of culture and the human mind. The present volume builds
upon these developments, endowing a new visibility to culture,
translation and cognition in their conceptual interdependence.
It follows necessarily a multidimensional and thus multidisciplinary
approach, dealing with topics such as the translation of historical
narrative, a semio-cognitive approach to translation, translation
and imagination, the epistemic status of the term translation and
its conceptual identity and transversality, notes on world literature
and translation, the voice of the translator, the issue of
dictionaries and the question of translation in a mobile world.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Editora Leya Portugal (edi??o digital)
Cód. Barras 9789725404652
Territorialidade Brasil
Gratuito Não
Ano da edição 2015
Idioma 381
Código do Formato Epub
Peso 0.00 Kg
AutorPeter Hanenberg [ed.]

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: A New Visibility: On Culture, Translation and Cognition

A New Visibility: On Culture, Translation and Cognition (Cód: 8889396) A New Visibility: On Culture, Translation and Cogn... (Cód: 8889396)
R$ 27,50
A New Visibility: On Culture, Translation and Cognition (Cód: 8889396) A New Visibility: On Culture, Translation and Cogn... (Cód: 8889396)
R$ 27,50