Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Accounting For Managers - Interpreting Accounting Information For Decision-Making (Cód: 9241723)

Collier,Paul M.

Sybex

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 391,70

em até 10x de R$ 39,17 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 372,12 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Accounting For Managers - Interpreting Accounting Information For Decision-Making

R$391,70

Descrição

'Accounting for Managers' explains how accounting information is used by non-financial managers. The book emphasizes the interpretation, rather than the construction, of accounting information and encourages a critical, rather than unthinking acceptance, of the underlying assumptions behind accounting. It links theory with practical examples and case studies drawn from real life business situations in service, retail and manufacturing industries.Paul M. Collier applies a managerial approach to show how to: Understand the relationship between strategy, business events and financial information.Use accounting information in planning, decision-making and control.Identify the concepts that underlie the construction of accounting reports and the limitations of accounting numbers.The book has been written for MBA and other postgraduate students, undergraduate students who are undertaking courses in accounting that do not lead to professional accreditation, and non-financial managers who need a better understanding of the role of accounting in their organizations.A website for lecturers and students containing extensive supplementary materials such as multiple choice questions, additional questions and answers, and PowerPoint slides can be found at: www.wiley.co.uk/collier Management accounting focuses on accounting concepts and procedures that are used in the preparation of reports for internal users of accounting information.

Características

Peso 0.93 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Sybex
I.S.B.N. 9780470845028
Referência 005681163
Altura 24.74 cm
Largura 17.02 cm
Profundidade 2.90 cm
Número de Páginas 494
Idioma Inglês
Acabamento Brochura
Cód. Barras 9780470845028
Ano da edição 2003
AutorCollier,Paul M.