Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World (Cód: 9284699)

Temporal, Paul

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 59,50
Cartão Saraiva R$ 56,53 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 29,75 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Dr. Paul Temporal is Asia's leading global expert on brand strategy and management. He has over 25 years of experience in consulting and training, and is a much sought after speaker. He has consulted for many of the top corporations and governments in Asia and across the world, and is well known for his practical and results-oriented approach. He is an Associate Fellow at the University of Oxford's Said Business School and Green Templeton College, as well as a Visiting Professor in Marketing at Shanghai Jiao Tong University, China. Dr. Temporal has published numerous bestselling books, including Branding in Asia, Romancing the Customer, Hi-Tech Hi-Touch Branding, Asia's Star Brands, and The Branding of MTV. He can be contacted at www.temporalbrand.com.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118181584
Início da Venda 06/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 256 (aproximado)
Peso 0.00 Kg
AutorTemporal, Paul

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World

Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World (Cód: 9284699) Advanced Brand Management - Managing Brands in a C... (Cód: 9284699)
R$ 59,50
Advanced Brand Management - Managing Brands in a Changing World (Cód: 9284699) Advanced Brand Management - Managing Brands in a C... (Cód: 9284699)
R$ 59,50