Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Advertising Media Planning, Seventh Edition (Cód: 5823847)

Sissors,Jack Z.; Baron,Roger B.; Ephron,Erwin

Mcgraw-Hill

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 387,40

em até 10x de R$ 38,74 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 368,03 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Advertising Media Planning, Seventh Edition

R$387,40

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The industry standard for 30 years--updated to include the newest developments in digitization and the three screens of video Apply the latest advertising technologies
Build your brand in every medium
Create the right budget for each campaign
Through six previous editions, Advertising Media Planning has proven essential to the success of both practicing and aspiring media planners. Now in its seventh edition, it continues to provide valuable insight into the construction of media plans that most effectively achieve marketing objectives. Advertising Media Planning, seventh edition, retains all the critical information you need to know about traditional media--including TV, radio, and print--while exploring the latest media forms, illustrated with major advertiser case histories. You'll find comprehensive coverage of the latest media planning and digital technologies, including:
- Organic and sponsored Google search - Digital out-of-home video - Internet banners - Computerized media channel planning - Cell phone mobile-media - DVR's impact on TV commercial viewing - New online and traditional media measurement technologies - Interactive television - Cross-media planning - Data fusion - International competitive spending analysis This is an exciting time for media planners. Those with the most creativity, strategic insight, and knowledge of the market are sure to find the greatest rewards. Providing firm grounding on the fundamentals and bringing you up to speed on the latest developments in digitization, this updated classic is the best and most complete companion available for navigating the new frontier of media planning.

Características

Peso 1.06 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Mcgraw-Hill
I.S.B.N. 9780071703123
Referência 9780071703123
Altura 23.50 cm
Largura 19.05 cm
Profundidade 2.69 cm
Número de Páginas 496
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Detalhe 6TH
Cód. Barras 9780071703123
Número da edição 7
Ano da edição 2010
País de Origem Estados Unidos
AutorSissors,Jack Z.; Baron,Roger B.; Ephron,Erwin