Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

AdWords For Dummies (Cód: 9285160)

Jacobson, Howie

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,43
Cartão Saraiva R$ 35,43

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


AdWords For Dummies

R$35,43

Descrição

AdWords lets every business-from eBay PowerSellers to Fortune 500 companies-create targeted, cost-efficient advertising campaigns on the Web, and accounts for the bulk of Google's $6 billion in annual revenues This all-new guide helps advertisers get a handle on AdWords complexities and nuances, adopt AdWords best practices, and turn clicks into ka-ching! Topics covered include conducting quick and cheap market research, crafting a message that cuts through the clutter, choosing AdWords settings, bidding on keywords, setting a maximum daily spend, improving the Web page that an ad points to, testing strategies, tracking results, and using Web analytics tools Includes an exclusive offer from Google-AdWords credits equivalent to the price of the book-plus a companion Web site with up-to-the-minute AdWords tips and tricks, narrated video walkthroughs, and free trials of the author's software

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118051726
Início da Venda 09/01/2016
Territorialidade Internacional
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Número de Páginas 408 (aproximado)
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorJacobson, Howie

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: AdWords For Dummies