Frete Grátis
  • Google Plus

American Idol After Iraq - Competing For Hearts And Minds In The Global Media Age (Cód: 9248321)

Medavoy,Mike; Gardels,Nathan

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 156,40 em até 5x de R$ 31,28 sem juros
Cartão Saraiva R$ 148,58 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 22,34 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

This dazzling little book explores the role of US media in foreign policy, not only at the present moment, but with an eye to the future. Written by a veteran Hollywood film executive and an internationally known columnist in foreign affairs Explains how American movies, TV shows, and pop music provide the images of America to the rest of the world, and the rest of the world to Americans Includes discussions of the cartoons of the Prophet Mohammed Danish daily newspapers, Tibetan monks censored out of Chinese TV news reports only to show up on You Tube, and the Vatican's assault on the 'Da Vinci Code' movie Argues that Hollywood is a key player in the 'deep coalition' required to support a 'smart power' foreign policy and build a global cultural infrastructure that will make the world safe for interdependence 'In the information age, success is not merely the result of whose army wins, but also whose story wins.' 'from the Foreword by Joe Nye, former Assistant Secretary of Defence.' 'This book breaks completely new ground in the study of communication power--the key power of the 21st century.' 'Manuel Castells, Author of' The Network Society This book explores the role of US media in foreign policy, not only at the present moment, but with an eye to the future. Written by a veteran Hollywood film executive and an internationally known columnist in foreign affairs, 'American Idol after Iraq' examines the increasingly-complex role that media plays in a world where conflicts are as much about the abundant cultural flows of the global information economy as the scarcity of oil and water.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9781405187411
Altura 21.70 cm
I.S.B.N. 9781405187411
Profundidade 1.20 cm
Referência 009317156
Acabamento Brochura
Número da edição 1
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 184
Peso 0.25 Kg
Largura 14.00 cm
AutorMedavoy,Mike; Gardels,Nathan

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: American Idol After Iraq - Competing For Hearts And Minds In The Global Media Age

American Idol After Iraq - Competing For Hearts And Minds In The Global Med... (Cód: 9248321) American Idol After Iraq - Competing For Hearts An... (Cód: 9248321)
R$ 156,40
American Idol After Iraq - Competing For Hearts And Minds In The Global Med... (Cód: 9248321) American Idol After Iraq - Competing For Hearts An... (Cód: 9248321)
R$ 156,40