Frete Grátis
  • Google Plus

Art of Game Design (Cód: 1633492)

SCHELL

Morgan Kaufmann

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 255,50 R$ 224,80 (-12%) em até 7x de R$ 32,11 sem juros
Cartão Saraiva R$ 213,56 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 11x de R$ 20,44 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Anyone can master the fundamentals of game design – no technological expertise is necessary. The Art of Game Design: A Book of Lenses shows that the same basic principles of psychology that work for board games, card games and athletic games also are the keys to making top-quality videogames. Good game design happens when you view your game from many different perspectives, or lenses. While touring through the unusual territory that is game design, this book gives the reader one hundred of these lenses – one hundred sets of insightful questions to ask yourself that will help make your game better. These lenses are gathered from fields as diverse as psychology, architecture, music, visual design, film, software engineering, theme park design, mathematics, writing, puzzle design, and anthropology. Anyone who reads this book will be inspired to become a better game designer – and will understand how to do it.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Morgan Kaufmann
Cód. Barras 9780123694966
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 0123694965
Profundidade 0.00 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 13/4/2007
Idioma Inglês
Número de Páginas 600
Peso 0.44 Kg
Largura 0.00 cm
AutorSCHELL

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Art of Game Design