Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Auditing Social Media (Cód: 9333716)

Jacka,J. Mike; Peter R. Scott

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 70,14 em até 2x de R$ 35,07 sem juros
Cartão Saraiva R$ 66,63 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,38 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Practical, big-picture guidance toward a mastery of social media benefits and the risks to avoid Packed with useful web links, popular social media tools, platforms, and monitoring tools, Auditing Social Media shows you how to leverage the power of social media for instant business benefits while assessing the risks involved. Your organization sees the value in social media and wants to reach new markets, yet there are risks and compliance issues that must be considered. Auditing Social Media equips you to successfully partner with your business in achieving its social media goals and track it through strong metrics. Shows how to ensure your business has adequate metrics in place to capitalize on social media while protecting itself from excessive risk Reveals how to ensure your social media strategy is aligned with your business's goals Explores the risk and compliance issues every business must consider when using social media Includes a sample audit program Auditing Social Media is the one-stop resource you'll keep by your side to clear away the confusing clutter surrounding social media.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118063699
Início da Venda 05/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorJacka,J. Mike; Peter R. Scott

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Auditing Social Media

Auditing Social Media (Cód: 9333716) Auditing Social Media (Cód: 9333716)
R$ 70,14
Auditing Social Media (Cód: 9333716) Auditing Social Media (Cód: 9333716)
R$ 70,14