Frete Grátis
  • Google Plus

Becoming A Master Manager - A Competing Values Approach (Cód: 9240453)

McGrath,Michael; Quinn,Robert E; St Clair,Lynda S; Faerman,Sue R; Thompson,Michael P

Sybex

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 855,90 em até 10x de R$ 85,59 sem juros
Cartão Saraiva R$ 813,11 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 71,33 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This fifth edition emphasizes the importance of developing management skills or admitted that learning about management concepts was not the same as learning how to apply those concepts in practice. It is built on a solid foundation of theory and empirical evidence that provides a compelling case for why specific competencies are important. The framework offers managers an enduring foundation for analysing what types of behaviors are most appropriate to achieve organisational goals in light of the existing environment. This edition overall gives a strong background in management skills and concepts needed on the job.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Sybex
Cód. Barras 9780470284667
Altura 23.37 cm
I.S.B.N. 9780470284667
Profundidade 1.35 cm
Referência 012531652
Acabamento Brochura
Número da edição 5
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 384
Peso 0.54 Kg
Largura 19.20 cm
AutorMcGrath,Michael; Quinn,Robert E; St Clair,Lynda S; Faerman,Sue R; Thompson,Michael P

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Becoming A Master Manager - A Competing Values Approach