Frete Grátis
  • Google Plus

Beyond Competitive Advantage (Cód: 9378587)

Zenger, Todd

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 135,60 em até 4x de R$ 33,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 128,82 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 22,60 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Your company is turning in regular profits every year, and its market share is only getting bigger. Competitors can’t touch you. So why is your stock price so sluggish? The answer is as simple as it is cruel: investors aren’t interested in history, and they already know you’re profitable and competitive—that knowledge is baked into your stock price.
The hard reality is that a competitive advantage just isn’t enough. Investors want companies to surprise them with unexpected value, which means that you can outperform market expectations only if you as a leader know how to find, create, and deliver a series of multiple competitive advantages.
This is why a corporate theory is so important. A good corporate theory provides a compass for those at the strategic helm, guiding their decisions about what assets and activities to pursue, what investments to make, and what strategies to adopt. Behind every long-term corporate success story lies a basic theory about how that company creates value.
In Beyond Competitive Advantage, strategy professor Todd Zenger describes what makes a great corporate theory and helps readers understand the many tensions and trade-offs they’ll face as they apply the theory to meet the challenge of market expectations.
Based on years of research and analysis, Beyond Competitive Advantage provides managers and executives with a framework for both sustaining value and creating growth.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781633690004
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781633690004
Profundidade 2.29 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.43 Kg
Largura 15.24 cm
AutorZenger, Todd

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Beyond Competitive Advantage

Beyond Competitive Advantage (Cód: 9378587) Beyond Competitive Advantage (Cód: 9378587)
R$ 135,60
Beyond Competitive Advantage (Cód: 9378587) Beyond Competitive Advantage (Cód: 9378587)
R$ 135,60