Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Brand Revitalization: Creating a Plan to Win (Cód: 3033446)

Light,Larry; Kiddon,Joan

Ft Press Digital

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 4,26
Cartão Saraiva R$ 4,05 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This Element is an excerpt from Six Rules for Brand Revitalization: Learn How Companies Like McDonald’s Can Re-Energize Their Brands (ISBN: 9780136043317) by Larry Light and Joan Kiddon. Available in print and digital formats.   Build a systematic Plan to Win for revitalizing your brand: stop playing “not to lose,” and get your entire organization aligned for the win!   How many times have you heard: “We all need to be on the same page”? That’s the Holy Grail for marketers, managers, and executives. Yet rarely do organizations create that “one page” of purpose, actions, and metrics to which all can adhere. A Plan to Win (PTW) does just that.    

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Ft Press Digital
Cód. Barras 9780137038831
Início da Venda 22/11/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 286
Proteção Drm Sim
Ano da edição 22010
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 12 (aproximado)
Ano da Publicação 110
Peso 0.00 Kg
AutorLight,Larry; Kiddon,Joan

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Brand Revitalization: Creating a Plan to Win

Brand Revitalization: Creating a Plan to Win (Cód: 3033446) Brand Revitalization: Creating a Plan to Win (Cód: 3033446)
R$ 4,26
Brand Revitalization: Creating a Plan to Win (Cód: 3033446) Brand Revitalization: Creating a Plan to Win (Cód: 3033446)
R$ 4,26