Frete Grátis
  • Google Plus

Brazilian Multinationals (Cód: 3461972)

Fleury,Maria Tereza Leme; Fleury, Afonso

Disal Distribuidora

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 488,70 em até 10x de R$ 48,87 sem juros
Cartão Saraiva R$ 464,27 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 40,73 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Since the 1950s, subsidiaries of the most prestigious foreign multinationals have played a key role in Brazilian economic development, thus creating a very competitive domestic market. On top of this, government interventions in the last few decades have been inconsistent and contradictory, resulting in a series of economic crises. Only the most resilient Brazilian firms have been able to survive and prosper in this challenging environment. This book analyzes a variety of leading Brazilian multinationals and examines their competencies and competitive strategies in a variety of different settings. It develops an innovative analytical framework based on international business, international operations management, and international human resources management. This framework is then applied not only to Brazilian multinationals, but also firms from Latin America, Russia, India, and China. This provides novel insights into the rise of Brazilian multinationals and the increasingly important role played by emerging economy multinationals in the global economy.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Disal Distribuidora
Cód. Barras 9780521519489
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780521519489
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 460
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorFleury,Maria Tereza Leme; Fleury, Afonso

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Brazilian Multinationals

Brazilian Multinationals (Cód: 3461972) Brazilian Multinationals (Cód: 3461972)
R$ 488,70
Brazilian Multinationals (Cód: 3461972) Brazilian Multinationals (Cód: 3461972)
R$ 488,70