Frete Grátis
  • Google Plus

Breaking Out - How To Build Influence In A World Of Competing Ideas (Cód: 9187428)

Butman,John

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 104,60 em até 3x de R$ 34,87 sem juros
Cartão Saraiva R$ 99,37 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 20,92 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

How do you gain influence for an idea?
In 'Breaking Out,' idea developer and adviser John Butman shows how the methods of today's most popular 'idea entrepreneurs'--including dog psychologist Cesar Millan, French lifestyle guru Mireille Guiliano ('French Women Don't Get Fat'), TOMS founder Blake Mycoskie, and many others--can help you take an idea public and build influence for it.
It isn't easy. Butman argues that the rise of the 'ideaplex' (TED, Twitter, NPR, YouTube, online learning, and all the rest) has caused such an explosion in the creation and sharing of ideas that it has become much easier to go public--yet much harder to gain influence. But it can be done.
Based on his own experience in advising content experts worldwide, Butman shows how the idea entrepreneur breaks out--by combining personal narrative with rich content, creating many forms of expression (from books to live events), developing real-world practices, and creating 'respiration' around the idea such that other people can breathe it in and make it their own. The resulting idea platform can reach many different audience groups and continue to build influence for many years and even decades.
If you have an idea and want to make a difference in your organization, build a change movement in your community, or improve the world in some way--this book will get you started on the journey to idea entrepreneurship.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422172803
Altura 23.88 cm
I.S.B.N. 9781422172803
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422172803
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2013
Idioma Inglês
Número de Páginas 272
Peso 0.48 Kg
Largura 15.75 cm
AutorButman,John

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Breaking Out - How To Build Influence In A World Of Competing Ideas

Breaking Out - How To Build Influence In A World Of Competing Ideas (Cód: 9187428) Breaking Out - How To Build Influence In A World O... (Cód: 9187428)
R$ 104,60
Breaking Out - How To Build Influence In A World Of Competing Ideas (Cód: 9187428) Breaking Out - How To Build Influence In A World O... (Cód: 9187428)
R$ 104,60