Frete Grátis
  • Google Plus

Case Method - Case* Method - Business Interviewing (Cód: 9242142)

Hickman,Linda; Hickman,Cleveland P; Longman,Cliff

Addison Wesley

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 249,60 em até 8x de R$ 31,20 sem juros
Cartão Saraiva R$ 237,12 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 20,80 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 8x sem juros de R$ 0,00


Case Method - Case* Method - Business Interviewing

R$249,60

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Analysts, project managers, systems developers, consultants, and other business professionals can use the creative techniques outlined in this pragmatic guide. Whether developing information systems, performing business process re-engineering, or undertaking other business initiatives, this book is an indispensable guide to successful information gathering. Business Interviewing focuses on the techniques - on how to interview - giving you more time to concentrate on what is actually being said. Unique features of the book include: easy exercises to build skills in active listening, graphic notetaking and creative questioning; thought-provoking examples of important non-verbal communication signals to look out for and use; concise guidelines for all phases - planning, conducting, consolidating - interviews, feedbacks, and workshops with practical checklists; (and a) special chapter on when to apply the techniques to a business system development cycle. As a tool for personal skill development or as a training aid, the book serves as an easy to use reference to all aspects of business interviewing. This text emphasizes the key role of user feedback andinvolvement in formulating a business model andevolving a system architecture. The text also providesreaders with a variety of approaches to systemdevelopment. It gives practical advice on the conductof interviews at a variety of stages, along witheffective presentation techniques. This highlypractical book covers the basic techniques ofinterviewing clients and describes and illustratesdifferent approaches to the various stages of theirsystem development cycle. 0201593726B04062001 The success of business systems depends on understanding the needs of the client organization. This practical text covers the basic techniques of interviewing clients and presentation. It describes the various approaches to the stages of the clients system development cycle.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Addison Wesley
Cód. Barras 9780201593723
Altura 24.16 cm
I.S.B.N. 9780201593723
Profundidade 2.08 cm
Referência 000071778
Acabamento Capa dura
Ano da edição 1994
Idioma Inglês
Número de Páginas 220
Peso 0.83 Kg
Largura 19.13 cm
AutorHickman,Linda; Hickman,Cleveland P; Longman,Cliff

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Case Method - Case* Method - Business Interviewing