Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Case Method - Case* Method - Business Interviewing (Cód: 9242142)

Hickman Jr., Cleveland P.; Hickman,Linda; Hickman,Cleveland P; Longman,Cliff

Addison Wesley

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 249,60

Por: R$ 199,70

em até 6x de R$ 33,28 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 189,72 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


Case Method - Case* Method - Business Interviewing

R$199,70

Descrição

Analysts, project managers, systems developers, consultants, and other business professionals can use the creative techniques outlined in this pragmatic guide. Whether developing information systems, performing business process re-engineering, or undertaking other business initiatives, this book is an indispensable guide to successful information gathering. Business Interviewing focuses on the techniques - on how to interview - giving you more time to concentrate on what is actually being said. Unique features of the book include: easy exercises to build skills in active listening, graphic notetaking and creative questioning; thought-provoking examples of important non-verbal communication signals to look out for and use; concise guidelines for all phases - planning, conducting, consolidating - interviews, feedbacks, and workshops with practical checklists; (and a) special chapter on when to apply the techniques to a business system development cycle. As a tool for personal skill development or as a training aid, the book serves as an easy to use reference to all aspects of business interviewing. This text emphasizes the key role of user feedback andinvolvement in formulating a business model andevolving a system architecture. The text also providesreaders with a variety of approaches to systemdevelopment. It gives practical advice on the conductof interviews at a variety of stages, along witheffective presentation techniques. This highlypractical book covers the basic techniques ofinterviewing clients and describes and illustratesdifferent approaches to the various stages of theirsystem development cycle. 0201593726B04062001 The success of business systems depends on understanding the needs of the client organization. This practical text covers the basic techniques of interviewing clients and presentation. It describes the various approaches to the stages of the clients system development cycle.

Características

Peso 0.83 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Addison Wesley
I.S.B.N. 9780201593723
Referência 000071778
Altura 24.16 cm
Largura 19.13 cm
Profundidade 2.08 cm
Número de Páginas 220
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9780201593723
Ano da edição 1994
AutorHickman Jr., Cleveland P.; Hickman,Linda; Hickman,Cleveland P; Longman,Cliff