Frete Grátis
  • Google Plus

Changing Your Company From The Inside Out - A Guide For Social Intrapreneurs (Cód: 9187396)

Davis,Gerald F.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 108,50 em até 3x de R$ 36,17 sem juros
Cartão Saraiva R$ 103,08 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 21,70 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

MAKE YOUR COMPANY A FORCE FOR GOOD
You re ambitious. You re not afraid to take risks. You want to bring about positive social change. And while your peers have left a trail of failed start-ups in their wake, you want to initiate change from within an established company, where you can have a more far-reaching, even global impact.
Welcome to the clubyou re a social intrapreneur.
But even with your enviable skill set, your unwavering social conscience, and your determination to change the world, your path to success is filled with challenges. So how do you get started and maintain your momentum?
'Changing Your Company from the Inside Out' provides the tools to empower you to jump-start initiatives that matter to youand that should matter to your company. Drawing on lessons from social movements as well as on the work of successful intrapreneurs, Gerald Davis and Christopher White provide you with a guide for creating positive social change from within your own organization.
You ll learn how to answer four key questions:
'When' is the right time for change? Learn how to read your organization s climate.
'Why' is this a compelling change? Use language and stories to connect your initiative to your organization s mission, strategy, and values.
'Who' will make this innovation possible? Identify the decision makers you need to persuade and the potential resisters you need to steer around.
'How' can you mobilize your supporters to collaborate on your innovation? Use the online and offline tools and platforms that best support your initiative.
This book is a road map for intrapreneurs seeking to reshape their companies into drivers of positive change. If you want to spearhead social innovation from within 'your' company, use this book as your guide.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422185094
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9781422185094
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422185094
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2015
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.41 Kg
Largura 15.49 cm
AutorDavis,Gerald F.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Changing Your Company From The Inside Out - A Guide For Social Intrapreneurs

Changing Your Company From The Inside Out - A Guide For Social Intrapreneur... (Cód: 9187396) Changing Your Company From The Inside Out - A Guid... (Cód: 9187396)
R$ 108,50
Changing Your Company From The Inside Out - A Guide For Social Intrapreneur... (Cód: 9187396) Changing Your Company From The Inside Out - A Guid... (Cód: 9187396)
R$ 108,50