Frete Grátis
  • Google Plus

Color Management (Cód: 185845)

John T. Drew; Sarah A. Meyer

QUAYSIDE PUB GROUP

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 172,20 em até 5x de R$ 34,44 sem juros
Cartão Saraiva R$ 163,59 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 8x de R$ 21,53 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

'Color Management' shows how to implement color as a practical form of problem solving. It is a consolidated resource, arming designers with an understanding of how to communicate with and manage color in all its aspects and applications: subtractive and additive; pigment, CMYK and RGB; 2-D and 3-D; still and motion. Sensitivity of pigments to light and air and the stability of inks is also detailed, as is the human factor, through issues of color legibility and the physical and psychological effects of color. There are step-by-step systems for achieving accurate color and successful process builds for prepress operations, color sinking, and overprinting, while technical issues of color-printing order, color mixing, dot gain, and color removal are also analysed. Accompanying the book comes a CD, which contains a 10,000 hue color swatch book and application software for determining legibility of type and color combinations at a distance.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca QUAYSIDE PUB GROUP
Cód. Barras 9782880468194
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 2880468191
Profundidade 0.00 cm
Referência 0006310838
Ano da edição 2005/08/01
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 3.05 Kg
Largura 0.00 cm
AutorJohn T. Drew; Sarah A. Meyer

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Color Management