Frete Grátis
  • Google Plus

Color Management - A Comprehensive Guide For Graphic Designers (Cód: 2229106)

John T. Drew; Sarah A. Meyer

Rotovision-Id

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 96,30 em até 3x de R$ 32,10 sem juros
Cartão Saraiva R$ 91,49 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,08 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Color Management shows how to implement color as a practical form of problem solving. It is a consolidated resource, arming designers with an understanding of how to communicate with and manage color in all its aspects and applications; subtractive and additive; pigment, CMYK and RGB; 2-D and 3-D; still and motion. Sensitivity of pigments to light and air and the stability of inks are also detailed, as is the human factor, through issues of color legibility and the physical and psychological effects of color. In its depth and breadth, it is a unique body of information.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Rotovision-Id
Cód. Barras 9782888930181
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 2888930188
Profundidade 0.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2008
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 3.05 Kg
Largura 0.00 cm
AutorJohn T. Drew; Sarah A. Meyer

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Color Management - A Comprehensive Guide For Graphic Designers