Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts (Cód: 8289863)

HARTLEY,JOHN

ROUTLEDGE

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 80,85 em até 2x de R$ 40,43 sem juros
Cartão Saraiva R$ 76,81 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 40,43 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This fourth edition of Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts is an indispensible guide to the most important terms in the field. It offers clear explanations of the key concepts, exploring their origins, what they're used for and why they provoke discussion. The author provides a multi-disciplinary explanation and assessment of the key concepts, from 'authorship' to 'censorship'; 'creative industries' to 'network theory'; 'complexity' to 'visual culture'. The new edition of this classic text includes: Over 200 entries including 50 new entries All entries revised, rewritten and updated Coverage of recent developments in the field Insight into interactive media and the knowledge-based economy A fully updated bibliography with 400 items and suggestions for further reading throughout the text

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca ROUTLEDGE
Cód. Barras 9781136706028
Início da Venda 19/11/2014
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 807
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 288 (aproximado)
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorHARTLEY,JOHN

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts

Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts (Cód: 8289863) Communication, Cultural and Media Studies: The Key... (Cód: 8289863)
R$ 80,85
Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts (Cód: 8289863) Communication, Cultural and Media Studies: The Key... (Cód: 8289863)
R$ 80,85