Frete Grátis
  • Google Plus

Competing On Analytics - The New Science Of Winning (Cód: 9164836)

Davenport, Thomas H.

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 124,00 em até 4x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 117,80 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,67 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

You have more information at hand about your business environment than ever before. But are you using it to “out-think” your rivals? If not, you may be missing out on a potent competitive tool.

In Competing on Analytics: The New Science of Winning, Thomas H. Davenport and Jeanne G. Harris argue that the frontier for using data to make decisions has shifted dramatically. Certain high-performing enterprises are now building their competitive strategies around data-driven insights that in turn generate impressive business results. Their secret weapon? Analytics: sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling.

Exemplars of analytics are using new tools to identify their most profitable customers and offer them the right price, to accelerate product innovation, to optimize supply chains, and to identify the true drivers of financial performance. A wealth of examples—from organizations as diverse as Amazon, Barclay’s, Capital One, Harrah’s, Procter & Gamble, Wachovia, and the Boston Red Sox—illuminate how to leverage the power of analytics.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422103326
Altura 23.37 cm
I.S.B.N. 9781422103326
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422103326
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2007
Idioma Inglês
Número de Páginas 218
Peso 0.45 Kg
Largura 15.49 cm
AutorDavenport, Thomas H.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Competing On Analytics - The New Science Of Winning

Competing On Analytics - The New Science Of Winning (Cód: 9164836) Competing On Analytics - The New Science Of Winnin... (Cód: 9164836)
R$ 124,00
Competing On Analytics - The New Science Of Winning (Cód: 9164836) Competing On Analytics - The New Science Of Winnin... (Cód: 9164836)
R$ 124,00