Frete Grátis
  • Google Plus

Competitive Intelligence Advantage - How to Minimize Risk Avoid Surprises and Grow Your Business in a Changing World (Cód: 9185135)

Sharp,Seena

Whurr Publishing

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 223,50 em até 7x de R$ 31,93 sem juros
Cartão Saraiva R$ 212,33 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 11x de R$ 20,32 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

A practical introduction to the necessity of competitive intelligence for smarter business decisions-from a leading CI expert and speaker
In 'Competitive Intelligence Advantage, ' Seena Sharp, founder of one of the first Competitive Intelligence firms in the US, provides her expert analysis on the issues and benefits of CI for today's businesses. CI is critical for making smarter business decisions and reducing risks when formulating strategies, leading to more profits and fewer mistakes.
This is a practical guide that explains what CI is, why data is not intelligence, why competitor intelligence is a weak sibling to competitive intelligence, when to use it, how to find the most useful information and turn it into actual intelligence, and how to present findings in the most convincing manner. Importantly, Sharp argues that businesses would benefit from shifting their perspective on CI from viewing it as a cost to viewing it as an investment that saves money and provides immediate value. Author Seena Sharp is a noted CI expert who established Sharp Market Intelligence in 1979 Addresses all the most common myths and misconceptions about CI Includes more than sixty examples of when to use CI Completely explains the ins and outs of CI, and why your company will act faster and more aggressively with CI
Competitive intelligence is a management tool that is misunderstood and underestimated, yet results in numerous benefits. If you are a senior level executive or operate a business-and you aren't tapping the power of CI to improve your decision making-you are missing a potent advantage.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Whurr Publishing
Cód. Barras 9780470293171
Altura 23.11 cm
I.S.B.N. 0470293179
Profundidade 2.79 cm
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 290
Peso 0.48 Kg
Largura 15.49 cm
AutorSharp,Seena

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Competitive Intelligence Advantage - How to Minimize Risk Avoid Surprises and Grow Your Business in a Changing World

Competitive Intelligence Advantage - How to Minimize Risk Avoid Surprises a... (Cód: 9185135) Competitive Intelligence Advantage - How to Minimi... (Cód: 9185135)
R$ 223,50
Competitive Intelligence Advantage - How to Minimize Risk Avoid Surprises a... (Cód: 9185135) Competitive Intelligence Advantage - How to Minimi... (Cód: 9185135)
R$ 223,50