Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Consumer India - Inside the Indian Mind and Wallet (Cód: 9289567)

Dheeraj Sinha

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 45,36
Cartão Saraiva R$ 45,36 ou em até 2x de R$ 22,68 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Consumer India - Inside the Indian Mind and Wallet

R$45,36

Descrição

Dheeraj Sinha is currently chief strategy officer at Bates141 India (a WPP Group company). Previously, he worked with McCann Erickson and Euro RSCG in India. Sinha has twice been chosen for the Atticus, the WPP award for best published thinking, and has won several effectiveness awards, including Effies, the Jay Chiat Planning Award, and the Asian Marketing Effectiveness Award. He has spoken on topics related to the Indian consumer at the Esomar Asia Pacific Conference, the Global Youth Marketing Forum, and the Asian Marketing Effectiveness Festival. Sinha has worked on the brand strategy for several multinational and Indian brands, including Fiat, Virgin Mobile, MasterCard, LG, Reckitt Benckiser, TVS Motorcycles, Max Bupa, Marico, Dabur, and Cavin Kare. He holds a postgraduate degree in communications and a graduate degree in economics. He lives in Mumbai with his wife and five-year-old son.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9780470826324
Início da Venda 03/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 256 (aproximado)
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorDheeraj Sinha

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Consumer India - Inside the Indian Mind and Wallet