Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8

Contagious - Why Things Catch On (Cód: 4695012)

Berger,Jonah

Simon & Schuster Usa

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 100,70

Por: R$ 90,63

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 100,70 em até 3x de R$ 33,57 sem juros
Boleto: R$ 90,63 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 90,63 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Contagious - Why Things Catch On

R$100,70

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Wharton marketing professor Jonah Berger has spent the last decade answering these questions. Berger reveals the secret science behind word-of-mouth and social transmission. Discover how six basic principles drive all sorts of things to become contagious, from consumer products and policy initiatives to workplace rumors and YouTube videos. Contagious combines groundbreaking research with powerful stories. Learn how a luxury steakhouse found popularity through the lowly cheesesteak, why anti-drug commercials might have actually increased drug use, and why more than 200 million consumers shared a video about one of the most seemingly boring products there is: a blender.

If you’ve wondered why certain stories get shared, e-mails get forwarded, or videos go viral, Contagious explains why, and shows how to leverage these concepts to craft contagious content. The book also provides a set of specific, actionable techniques for helping information spread for designing messages, advertisements, and information that people will share. Whether you’re a manager at a big company, a small business owner trying to boost awareness, a politician running for office, or a health official trying to get the word out, Contagious will show you how to make your product or idea catch on.

Características

Peso 0.19 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Simon & Schuster Usa
I.S.B.N. 9781451686579
Referência .
Altura 21.00 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 1.50 cm
Número de Páginas 224
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9781451686579
Ano da edição 2013
AutorBerger,Jonah