Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Content Marketing - 50 Ways to Tell Your Story: (Insider Secrets to Better Branding) (Cód: 9785456)

Paprocki,Sherry Beck

RS Rock Media, Inc. (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 2,04

em até 1x de R$ 2,04 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Content Marketing - 50 Ways to Tell Your Story: (Insider Secrets to Better Branding)

R$2,04

Descrição

Social media, mobile devices, blogs and more have made it prime time for good storytelling. Author and entrepreneur Sherry Beck Paprocki has written this quick guide for telling good stories in consistent and compelling ways via a variety of modern techniques. As vice president of the American Society of Journalists and Authors, Paprocki has recognized a confluence in today's marketplace: businesses and nonprofits need expert storytellers to create their content and plenty of independent writers are willing to help them. Paprocki, an author of The Complete Idiot's Guide to Branding Yourself (Alpha, 2009) and others, was among thought leaders who recognized that social media would rock the branding world. Now, as an award-winning writer, author and owner of R.S. Rock Media, Inc., she shares insider tips to creating the best content possible aimed specifically at the audience you need to target.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca RS Rock Media, Inc. (Livros Digitais)
Número de Páginas 79 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 460
Início da Venda 01/11/2015
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9780996306515
Ano da Publicação 2015
AutorPaprocki,Sherry Beck