Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Content Marketing For Dummies (Cód: 9333421)

Susan Gunelius

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,43
Cartão Saraiva R$ 35,43

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Content Marketing For Dummies

R$35,43

Descrição

Get the whole picture and learn to create a successful online content marketing program Successful online marketing is about more than creating a Facebook page or writing a corporate blog. Brands need to build lasting connections with the right customers online through an effective online content marketing strategy, and this book shows you how. It explores ways to create a content marketing strategy, identify the content that will keep your customers coming back, create that content, distribute it online, and measure the results, with hands-on, step-by-step guidance. Content marketing is an essential element of successful online marketing and brand-building; this book shows you how to begin creating and distributing content online to market your business Explains why content marketing is important and how to create an online content marketing strategy, which tools to use, and what to avoid Shows how to create content and get it published online in long or short form Offers plenty of tips, case studies, and worksheets to ensure success Online content marketing positions your business and your product for lasting customer interaction; Content Marketing For Dummies gives you the tools to create a program that works.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118093764
Início da Venda 27/12/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorSusan Gunelius

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Content Marketing For Dummies