Frete Grátis
  • Google Plus

Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Gain A Strategic Edge (Cód: 9187537)

Shenkar,Oded

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In the business world, imitation gets a bad rap. We see imitating firms as ?me too? players, forced to copy because they have nothing original to offer. We pity their fate: a life of picking up crumbs discarded by innovators striding a path paved with fame and profit.
In Copycats, Oded Shenkar challenges this viewpoint. He reveals how imitation?the exact or broad-brushed copying of an innovation?is as critical to prosperity as innovation.
Shenkar shows how savvy imitators generate huge profits. They save not only on R&D costs but also on marketing and advertising investments made by first movers. And they avoid costly errors by observing and learning from others? trials.
Copycats presents suggestions for making imitation a core element in your competitive strategy and pairing it powerfully with innovation, including:
- How to select the right model to imitate
- How to avoid oversimplification of a model
- Which imitation strategy to use
- How to prepare and execute an implementation plan
Engaging, practical, and rich in company examples, Copycats unveils how to add imitation to your competitive arsenal.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422126738
Altura 25.65 cm
I.S.B.N. 9781422126738
Profundidade 1.52 cm
Referência 9781422126738
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 241
Peso 0.39 Kg
Largura 15.49 cm
AutorShenkar,Oded

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Gain A Strategic Edge

Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Gain A Strategic Edge (Cód: 9187537) Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Ga... (Cód: 9187537)
R$ 116,00
Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Gain A Strategic Edge (Cód: 9187537) Copycats - How Smart Companies Use Imitation To Ga... (Cód: 9187537)
R$ 116,00