Frete Grátis
  • Google Plus

Creating Value Winners In The New Business Environment (Cód: 593752)

Hitt,Michael A.; Nixon,Robert D.; Amit,Raphael; Lucier,Charles E.

John Wiley & Sons

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 324,30 R$ 285,40 (-12%) em até 9x de R$ 31,71 sem juros
Cartão Saraiva R$ 271,13 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 23,78 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In this volume, leading experts from the field of entrepreneurship explain how to identify entrepreneurial opportunities and how to exploit these opportunities in the context of today's turbulent and volatile business environment. Leading experts from the field of entrepreneurship explain how to identify entrepreneurial opportunities and how to exploit these opportunities with effective strategies that create value. The volume is divided into two sections: the first focuses on identifying entrepreneurial opportunities; the second on exploiting these opportunities for wealth creation. Within each section, individual chapters address emerging issues in strategic management and entrepreneurship, such as value drivers for new business models, and the use of real options and knowledge creation in high velocity environments. The strength of the book is that it focuses on the cutting edge ideas and imaginative strategies that are being employed by the new winners in today's economic climate.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780631235118
Altura 25.40 cm
I.S.B.N. 0631235116
Profundidade 2.64 cm
Referência 0003859464
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2002
Idioma Inglês
Número de Páginas 269
Peso 0.64 Kg
Largura 17.37 cm
AutorHitt,Michael A.; Nixon,Robert D.; Amit,Raphael; Lucier,Charles E.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Creating Value Winners In The New Business Environment

Creating Value Winners In The New Business Environment (Cód: 593752) Creating Value Winners In The New Business Environ... (Cód: 593752)
R$ 285,40
Creating Value Winners In The New Business Environment (Cód: 593752) Creating Value Winners In The New Business Environ... (Cód: 593752)
R$ 285,40