Frete Grátis
  • Google Plus

Culturematic - How Reality TV, John Cheever, A Pie Lab, Julia Child, Fantasy Football, Burning Man, The Ford Fiesta Move (Cód: 9187446)

Mccracken,Grant

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 108,50 em até 3x de R$ 36,17 sem juros
Cartão Saraiva R$ 103,08 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 21,70 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Welcome to Culturematic: How Reality TV, John Cheever, a Pie Lab, Julia Child, Fantasy Football, Burning Man, the Ford Fiesta Movement, Rube Goldberg, NFL Films, Wordle, Two and a Half Men, a 10,000-Year Symphony, and ROFLCom Memes Will Help You Create and Execute Breakthrough Ideas
A Culturematic is a little machine for making culture. It's an ingenuity engine.
Once wound up and released, the Culturematic acts as a probe into the often-alien world of contemporary culture, to test the atmosphere, to see what life it can sustain, to see who responds and how. Culturematics start small but can scale up ferociously, bootstrapping themselves as they go.
Because they are so inexpensive, we can afford to fire off a multitude of Culturematics simultaneously. This is evolutionary strategy, iterative innovation, and rapid prototyping all at once. Culturematics are fast, cheap, and out of control. Perhaps as important, they fail early and often. They are the perfect antidote to a world where we cannot guess what's coming next.
In 'Culturematic,' anthropologist Grant McCracken describes these little machines and helps the reader master them. Examples are drawn from NFL Films, Twitter, the Apple Genius Bar, Starbucks, Ford, SNL Digital Shorts, Restoration Hardware, UNICEF, J. Crew, Pie Lab, USA Network, and the GEICO gecko.
For the traditional producers of culture--the creators of movies, design, advertising, publishing, magazines, newspapers, and corporate R&D--this book will inspire new innovation and creativity.
For the emerging producers of culture--the digital players--this book will serve as a practical handbook. 'Culturematic' our app for creating the world anew.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422143292
Altura 20.83 cm
I.S.B.N. 9781422143292
Profundidade 2.79 cm
Referência 9781422143292
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 291
Peso 0.45 Kg
Largura 13.97 cm
AutorMccracken,Grant

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Culturematic - How Reality TV, John Cheever, A Pie Lab, Julia Child, Fantasy Football, Burning Man, The Ford Fiesta Move

Culturematic - How Reality TV, John Cheever, A Pie Lab, Julia Child, Fantas... (Cód: 9187446) Culturematic - How Reality TV, John Cheever, A Pie... (Cód: 9187446)
R$ 108,50
Culturematic - How Reality TV, John Cheever, A Pie Lab, Julia Child, Fantas... (Cód: 9187446) Culturematic - How Reality TV, John Cheever, A Pie... (Cód: 9187446)
R$ 108,50