Frete Grátis
  • Google Plus

Customer Data Integration - Reaching A Single Version Of The Truth (Cód: 1144240)

Dyche,Jill

Whurr Publishing

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 223,50 em até 7x de R$ 31,93 sem juros
Cartão Saraiva R$ 201,15 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 11x de R$ 20,32 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Customers are the heart of any business. But we can't succeed if we develop only one talk addressed to the 'average customer.' Instead we must know each customer and build our individual engagements with that knowledge. If Customer Relationship Management (CRM) is going to work, it calls for skills in Customer Data Integration (CDI). This is the best book that I have seen on the subject. Jill Dyché is to be complimented for her thoroughness in interviewing executives and presenting CDI.'
-Philip Kotler, S. C. Johnson

Distinguished Professor of International Marketing Kellogg School of Management, Northwestern University

'In this world of killer competition, hanging on to existing customers is critical to survival. Jill Dyché's new book makes that job a lot easier than it has been.'
-Jack Trout, author, Differentiate or Die

'Jill and Evan have not only written the definitive work on Customer Data Integration, they've made the business case for it. This book offers sound advice to business people in search of innovative ways to bring data together about customers-their most important asset-while at the same time giving IT some practical tips for implementing CDI and MDM the right way.'

-Wayne Eckerson, The Data Warehousing Institute author of Performance Dashboards: Measuring, Monitoring, and Managing Your Business

Whatever business you're in, you're ultimately in the customer business. No matter what your product, customers pay the bills. But the strategic importance of customer relationships hasn't brought companies much closer to a single, authoritative view of their customers. Written from both business and technicalperspectives, Customer Data Integration shows companies how to deliver an accurate, holistic, and long-term understanding of their customers through CDI.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Whurr Publishing
Cód. Barras 9780471916970
Altura 23.19 cm
I.S.B.N. 0471916978
Profundidade 2.59 cm
Acabamento Capa dura
Número da edição 1
Ano da edição Jul-06
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.57 Kg
Largura 15.95 cm
AutorDyche,Jill

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Customer Data Integration - Reaching A Single Version Of The Truth

Customer Data Integration - Reaching A Single Version Of The Truth (Cód: 1144240) Customer Data Integration - Reaching A Single Vers... (Cód: 1144240)
R$ 223,50
Customer Data Integration - Reaching A Single Version Of The Truth (Cód: 1144240) Customer Data Integration - Reaching A Single Vers... (Cód: 1144240)
R$ 223,50