Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Data Mining For Design And Manufacturing (Cód: 6327254)

D. Braha

SPRINGER VERLAG POD

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 953,70

em até 10x de R$ 95,37 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 906,02 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Data Mining For Design And Manufacturing

R$953,70

Descrição

Data Mining for Design and Manufacturing: Methods and Applications is the first book that brings together research and applications for data mining within design and manufacturing. The aim of
the book is 1) to clarify the integration of data mining in engineering design and manufacturing, 2) to present a wide range of domains to which data mining can be applied, 3) to demonstrate the essential need for symbiotic
collaboration of expertise in design and manufacturing, data mining, and information technology, and 4) to illustrate how to overcome central problems in design and manufacturing environments. The book also presents formal
tools required to extract valuable information from design and manufacturing data, and facilitates interdisciplinary problem solving for enhanced decision making. Audience: The book is
aimed at both academic and practising audiences. It can serve as a reference or textbook for senior or graduate level students in Engineering, Computer, and Management Sciences who are interested in data mining
technologies. The book will be useful for practitioners interested in utilizing data mining techniques in design and manufacturing as well as for computer software developers engaged in developing data mining tools.

Características

Peso 0.91 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9781402000348
Referência 9781402000348
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 3.02 cm
Número de Páginas 548
Idioma Inglês
Cód. Barras 9781402000348
Ano da edição 2001
AutorD. Braha