Frete Grátis
  • Google Plus

Data Mining Techniques: For Marketing, Sales, And Customer Relationship Management, 2nd Edition (Cód: 200322)

Berry,Michael J.a.

John Wiley & Sons

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 279,80 em até 9x de R$ 31,09 sem juros
Cartão Saraiva R$ 265,81 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 23,32 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

- Packed with more than forty percent new and updated material, this edition shows business managers, marketing analysts, and data mining specialists how to harness fundamental data mining methods and techniques to solve common types of business problems
- Each chapter covers a new data mining technique, and then shows readers how to apply the technique for improved marketing, sales, and customer support
- The authors build on their reputation for concise, clear, and practical explanations of complex concepts, making this book the perfect introduction to data mining
- More advanced chapters cover such topics as how to prepare data for analysis and how to create the necessary infrastructure for data mining
- Covers core data mining techniques, including decision trees, neural networks, collaborative filtering, association rules, link analysis, clustering, and survival analysis

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca John Wiley & Sons
Cód. Barras 9780471470649
Altura 0.00 cm
I.S.B.N. 9780471470649
Profundidade 0.00 cm
Acabamento Brochura
Detalhe 2ND
Ano da edição Apr-04
Idioma Inglês
Número de Páginas 648
Peso 0.95 Kg
Largura 0.00 cm
AutorBerry,Michael J.a.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Data Mining Techniques: For Marketing, Sales, And Customer Relationship Management, 2nd Edition