Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
  • Google Plus

Design And Analysis Of Sensory Optimization (Cód: 3066281)

Gacula

Wiley Blackwell

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 587,50 em até 10x de R$ 58,75 sem juros
Cartão Saraiva R$ 558,13 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 39,17 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Design And Analysis Of Sensory Optimization

R$587,50

Descrição

This book discusses experimental designs which are very useful in sensory and consumer testing. As an added feature this coverage is fully illustrated with real–life examples. In addition, the importance of fractional factorial designs are explained more fully than in books now available.
The heart of this book is product optimization which covers in great detail designs and analysis of optimization studies with consumers. A rundown of this chapter includes: preliminaries, test for adequacy of statistical model and least squares estimation of regression parameters; why use optimization technique; types of optimization experiments; Plackett and Burman design; Box and Behnken design, mixture designs; search for optimum areas in response surfaces; use of contour maps in product reformulation augmentation of fractional factorial design; optimization with discrete variables, dangers of fractional factorial designs, and optimization for robustness.
This book will be valuable for a wide audience of professionals in the areas of sensory, marketing, advertising, statistics, quality assurance, food, beverage, personal care, pharmaceutical, household products, and cosmetic industries. The book could also serve as a text in applied statistics.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley Blackwell
Cód. Barras 9780917678318
Altura 23.62 cm
I.S.B.N. 9780917678318
Profundidade 2.49 cm
Referência .
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2004
MÊS DEZEMBRO
Idioma Inglês
Número de Páginas 320
Peso 0.66 Kg
Largura 16.10 cm
AutorGacula

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Design And Analysis Of Sensory Optimization