Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8

Design And Analysis Of Sensory Optimization (Cód: 3066281)

Gacula

Wiley Blackwell

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 587,50

Por: R$ 528,75

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 587,50 em até 10x de R$ 58,75 sem juros
Boleto: R$ 528,75 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 528,75 (-10%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Design And Analysis Of Sensory Optimization

R$587,50

Descrição

This book discusses experimental designs which are very useful in sensory and consumer testing. As an added feature this coverage is fully illustrated with real–life examples. In addition, the importance of fractional factorial designs are explained more fully than in books now available.
The heart of this book is product optimization which covers in great detail designs and analysis of optimization studies with consumers. A rundown of this chapter includes: preliminaries, test for adequacy of statistical model and least squares estimation of regression parameters; why use optimization technique; types of optimization experiments; Plackett and Burman design; Box and Behnken design, mixture designs; search for optimum areas in response surfaces; use of contour maps in product reformulation augmentation of fractional factorial design; optimization with discrete variables, dangers of fractional factorial designs, and optimization for robustness.
This book will be valuable for a wide audience of professionals in the areas of sensory, marketing, advertising, statistics, quality assurance, food, beverage, personal care, pharmaceutical, household products, and cosmetic industries. The book could also serve as a text in applied statistics.

Características

Peso 0.66 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley Blackwell
I.S.B.N. 9780917678318
Referência .
Altura 23.62 cm
Largura 16.10 cm
Profundidade 2.49 cm
Número de Páginas 320
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9780917678318
Ano da edição 2004
MÊS DEZEMBRO
AutorGacula