Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Design Knowing And Learning Cognition In Design Education (Cód: 1631999)

EASTMAN

Elsevier - Usa

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 600,50

em até 10x de R$ 60,05 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 570,48 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Design Knowing And Learning Cognition In Design Education

R$600,50

Descrição

Wide aspects of a university education address design: the conceptualization, planning and implementation of man-made artifacts. All areas of engineering, parts of computer science and of course architecture and industrial design all claim to teach design. Yet the education of design tends ot follow tacit practices, without explicit assumptions, goals and processes. This book is premised on the belief that design education based on a cognitive science approach can lead to significant improvements in the effectiveness of university design courses and to the future capabilities of practicing designers. This applies to all professional areas of design. The book grew out of publications and a workshop focusing on design education. This volume attempts to outline a framework upon which new efforts in design education might be based. The book includes chapters dealing with six broad aspects of the study of design education: • Methodologies for undertaking studies of design learning • Longitudinal assessment of design learning • Methods and cases for assessing beginners, experts and special populations • Studies of important component processes • Structure of design knowledge • Design cognition in the classroom

Características

Peso 0.75 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Elsevier - Usa
I.S.B.N. 9780080438689
Altura 23.41 cm
Largura 15.61 cm
Profundidade 2.04 cm
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9780080438689
Ano da edição 8/2/2001
AutorEASTMAN