Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Design To Grow - How Coca-Cola Learned To Combine Scale And Agility (Cód: 8790584)

Butler,David; Tischler ,Linda

Simon & Schuster Usa

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 108,30

em até 3x de R$ 36,10 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 102,89 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Design To Grow - How Coca-Cola Learned To Combine Scale And Agility

R$108,30

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Expert advice from Coca-Cola’s vice president of Innovation and Entrepreneurship: Learn how Coca-Cola uses design to grow its business by combining the advantages of scale with the agility to respond to fast-changing market conditions.

In today’s world, every company is at risk of having a “Kodak Moment” watching its industry and the competitive advantages it has developed over years, even decades, vanish overnight. The reason? An inability to adapt quickly to new business realities. Established companies are at risk, but it’s no easier being an agile startup, because most of those fail due to their inability to scale. Tomorrow’s business winners regardless of size or industry will be the ones that know how to combine scale with agility.

In Design to Grow, a Coca-Cola senior executive shares both the successes and failures of one of the world’s largest companies as it learns to use design to be both agile and big. In this rare and unprecedented behind-the-scenes look, David Butler and senior Fast Company editor, Linda Tischler, use plain language and easy-to-understand case studies to show how this works at Coca-Cola and how other companies can use the same approach to grow their business. This book is a must-read for managers inside large corporations as well as entrepreneurs just getting started.

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Simon & Schuster Usa
I.S.B.N. 9781451671827
Referência .
Altura 23.11 cm
Largura 15.24 cm
Profundidade 2.79 cm
Número de Páginas 256
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9781451671827
Ano da edição 2015
País de Origem Estados Unidos
AutorButler,David; Tischler ,Linda