Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Designing Brand Identity (Cód: 9290585)

Wheeler,Alina

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 63,07 em até 2x de R$ 31,54 sem juros
Cartão Saraiva R$ 63,07 ou em até 3x de R$ 21,02 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Designing Brand Identity

R$63,07

Descrição

A revised new edition of the bestselling toolkit for creating, building, and maintaining a strong brand From research and analysis through brand strategy, design development through application design, and identity standards through launch and governance, Designing Brand Identity, Fourth Edition offers brand managers, marketers, and designers a proven, universal five-phase process for creating and implementing effective brand identity. Enriched by new case studies showcasing successful world-class brands, this Fourth Edition brings readers up to date with a detailed look at the latest trends in branding, including social networks, mobile devices, global markets, apps, video, and virtual brands. Features more than 30 all-new case studies showing best practices and world-class Updated to include more than 35 percent new material Offers a proven, universal five-phase process and methodology for creating and implementing effective brand identity

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118418741
Início da Venda 08/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 4
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorWheeler,Alina

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Designing Brand Identity