Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Designing for the Greater Good (Cód: 9320619)

Top, Peleg; Jonathan Cleveland

Harpercollins (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,97
Cartão Saraiva R$ 34,17 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

This first-ever book of its kind, Designing for the Greater Good, features hundreds of illustrated examples of the best nonprofit and cause-related design worldwide, plus 24 inspiring case studies and insights into great nonprofit branding campaigns. A comprehensive resource for designers, creative professionals, marketers, corporate communications departments and nonprofit leaders, this book showcases work from a variety of sectors including Family and Community, Animal Causes, Health, Human Rights, Environmental Awareness, Spirituality, and the Arts. The 24 case studies feature interviews with the designers for such campaigns as the Avon Walk for Breast Cancer, The Hurricane Katrina Poster Project and Get London Reading. Materials presented in Designing for the Greater Good include: cause-specific campaigns and case studies; logos and branding for nonprofits; websites, posters, brochures, advertising, and marketing materials for cause-related events and nonprofits; packaging; invitations for fundraisers and events.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins (Digital)
Cód. Barras 9780062041401
Início da Venda 31/05/2011
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 288 (aproximado)
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorTop, Peleg; Jonathan Cleveland

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Designing for the Greater Good

Designing for the Greater Good (Cód: 9320619) Designing for the Greater Good (Cód: 9320619)
R$ 35,97
Designing for the Greater Good (Cód: 9320619) Designing for the Greater Good (Cód: 9320619)
R$ 35,97