Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
selo-progressivo-livros
e-book

Designing for the Greater Good (Cód: 9320619)

Top,Peleg; Jonathan Cleveland

Harpercollins (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,97

em até 1x de R$ 35,97 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Designing for the Greater Good

R$35,97

Descrição

This first-ever book of its kind, Designing for the Greater Good, features hundreds of illustrated examples of the best nonprofit and cause-related design worldwide, plus 24 inspiring case studies and insights into great nonprofit branding campaigns. A comprehensive resource for designers, creative professionals, marketers, corporate communications departments and nonprofit leaders, this book showcases work from a variety of sectors including Family and Community, Animal Causes, Health, Human Rights, Environmental Awareness, Spirituality, and the Arts. The 24 case studies feature interviews with the designers for such campaigns as the Avon Walk for Breast Cancer, The Hurricane Katrina Poster Project and Get London Reading. Materials presented in Designing for the Greater Good include: cause-specific campaigns and case studies; logos and branding for nonprofits; websites, posters, brochures, advertising, and marketing materials for cause-related events and nonprofits; packaging; invitations for fundraisers and events.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins (Digital)
Número de Páginas 288 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Início da Venda 31/05/2011
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9780062041401
Ano da Publicação 111
AutorTop,Peleg; Jonathan Cleveland