Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Designing the Customer-Centric Organization (Cód: 9290603)

Galbraith, Jay R.

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,93 em até 2x de R$ 31,47 sem juros
Cartão Saraiva R$ 62,93 ou em até 3x de R$ 20,98 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Designing the Customer-Centric Organization

R$62,93

Descrição

Designing the Customer-Centric Organization offers todayâ??s business leaders a comprehensive customer-centric organizational model that clearly shows how to put in place an infrastructure that is organized around the demands of the customer. Written by Jay Galbraith (the foremost expert in the field of organizational design), this important book includes a tool that will help determine how customer-centric an organization is- light-level, medium-level, complete-level, or high-level- and it shows how to ascertain the appropriate level for a particular institution. Once the groundwork has been established, the author offers guidance for the process of implementing a customer-centric system throughout an organization. Designing the Customer-Centric Organization includes vital information about structure, management processes, reward and management systems, and people practices.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118046869
Início da Venda 06/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorGalbraith, Jay R.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Designing the Customer-Centric Organization