Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Designing the Customer-Centric Organization (Cód: 9290603)

Galbraith, Jay R.

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,93

em até 2x de R$ 31,47 sem juros

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Origem

R$ 49,90

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Designing the Customer-Centric Organization

R$62,93

Descrição

Designing the Customer-Centric Organization offers todayâ??s business leaders a comprehensive customer-centric organizational model that clearly shows how to put in place an infrastructure that is organized around the demands of the customer. Written by Jay Galbraith (the foremost expert in the field of organizational design), this important book includes a tool that will help determine how customer-centric an organization is- light-level, medium-level, complete-level, or high-level- and it shows how to ascertain the appropriate level for a particular institution. Once the groundwork has been established, the author offers guidance for the process of implementing a customer-centric system throughout an organization. Designing the Customer-Centric Organization includes vital information about structure, management processes, reward and management systems, and people practices.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Início da Venda 06/01/2016
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781118046869
Número da edição 1
Ano da Publicação 111
AutorGalbraith, Jay R.