Frete Grátis
  • Google Plus

Developer's Library - Learning Opengl ES For Ios - A Hands-On Guide To Modern 3D Graphics Programming (Cód: 9245389)

Buck,Erik M

Addison-Wesley

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 387,30 em até 10x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 367,94 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 32,28 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Get Started Fast with Modern OpenGL ES Graphics Programming for iPhone, iPod touch, and iPad OpenGL ES technology underlies the user interface and graphical capabilities of Apple's iPhone, iPod touch, and iPad-as well as devices ranging from video-game consoles and aircraft-cockpit displays to non-Apple smartphones. In this friendly, thorough introduction, Erik M. Buck shows how to make the most of Open GL ES in Apple's iOS environment. This highly anticipated title focuses on modern, efficient approaches that use the newest versions of OpenGL ES, helping you avoid the irrelevant, obsolete, and misleading techniques that litter the Internet. Buck embraces Objective-C and Cocoa Touch, showing how to leverage Apple's powerful, elegant GLKit framework to maximize your productivity, achieve tight platform integration, and deliver exceptionally polished apps. If you've written C or C++ code and know object-oriented programming basics, this title brings together everything you need to fully master OpenGL ES graphics for iOS-including downloadable examples specifically designed to jumpstart your own projects. Coverage includes - Understanding core OpenGL ES computer graphics concepts and iOS graphics architecture- Integrating Cocoa Touch with OpenGL ES to leverage the power of Apple's platform- Creating textures from start to finish: opacity, blending, multi-texturing, and compression- Simulating ambient, diffuse, and specular light- Using transformations to render 3D geometric objects from any point of view- Animating scenes by controlling time through application logic- Partitioning data to draw expansive outdoor scenes with rolling terrain- Detecting and handling user interaction with 3D geometry- Implementing special effects ranging from skyboxes to particles and billboards- Systematically optimizing graphics performance- Understanding the essential linear algebra concepts used in computer graphics- Designing and constructing a complete simulation that incorporates everything you've learned

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Addison-Wesley
Cód. Barras 9780321741837
Altura 22.83 cm
I.S.B.N. 9780321741837
Profundidade 1.68 cm
Referência 013946579
Acabamento Brochura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 337
Peso 0.54 Kg
Largura 17.75 cm
AutorBuck,Erik M

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Developer's Library - Learning Opengl ES For Ios - A Hands-On Guide To Modern 3D Graphics Programming

Developer's Library - Learning Opengl ES For Ios - A Hands-On Guide To Mode... (Cód: 9245389) Developer's Library - Learning Opengl ES For Ios -... (Cód: 9245389)
R$ 387,30
Developer's Library - Learning Opengl ES For Ios - A Hands-On Guide To Mode... (Cód: 9245389) Developer's Library - Learning Opengl ES For Ios -... (Cód: 9245389)
R$ 387,30