Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Digilogue (Cód: 9290864)

Anders Sorman-Nilsson

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 49,64
Cartão Saraiva R$ 47,16 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 24,82 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

How to leverage the enduring human need for analogue experiences to attract and retain more customers in a digital world.

Anything that can be digitised will be digitised. But can the digital-connect ever really replace the personal touch? Is word-of-mouse always more effective than word-of-mouth? And what of customers’ enduring need for analogue experiences (think analogue watches, paperback books and multiplex movie theatres, for example). In your rush to embrace your customers’ digital mind are you ignoring an equally valuable asset: their analogue heart? Better yet, how can you leverage the analogue heart to provide your company or brand with an unbeatable competitive edge?

The answer, according to internationally acclaimed futurist, Anders Sormon-Nilsson is Digilogue — the ‘translational sweet-spot, the convergence of the digital and the analogue.’

A book that will revolutionise how you do business in a digital world, Digilogue provides powerful insights, strategies and tools to help you provide value to digital minds, while connecting with analogue hearts.  

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118641408
Início da Venda 09/01/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 113
Peso 0.00 Kg
AutorAnders Sorman-Nilsson

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Digilogue

Digilogue (Cód: 9290864) Digilogue (Cód: 9290864)
R$ 49,64
Digilogue (Cód: 9290864) Digilogue (Cód: 9290864)
R$ 49,64