Frete Grátis
  • Google Plus

Digital Media And Democracy - Tactics In Hard Times (Cód: 9056614)

Boler,Megan; Schmidt,Andrea; Magnan,Nathalie; Renzi,Alessandra

Mit Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 151,10 em até 5x de R$ 30,22 sem juros
Cartão Saraiva R$ 143,55 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 21,59 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In an age of proliferating media and news sources, who has the power to define reality? When the dominant media declared the existence of WMDs in Iraq, did that make it a fact? Today, the 'Social Web' (sometimes known as Web 2.0, groupware, or the participatory web) -- epitomized by blogs, viral videos, and YouTube -- creates new pathways for truths to emerge and makes possible new tactics for media activism. In 'Digital Media and Democracy,' leading scholars in media and communication studies, media activists, journalists, and artists explore the contradiction at the heart of the relationship between truth and power today: the fact that the radical democratization of knowledge and multiplication of sources and voices made possible by digital media coexists with the blatant falsification of information by political and corporate powers. The book maps a new digital media landscape that features citizen journalism, The Daily Show, blogging, and alternative media. The contributors discuss broad questions of media and politics, offer nuanced analyses of change in journalism, and undertake detailed examinations of the use of web-based media in shaping political and social movements. The chapters include not only essays by noted media scholars but also interviews with such journalists and media activists as Amy Goodman of Democracy Now!, Media Matters host Robert McChesney, and Hassan Ibrahim of Al Jazeera.Contributors and intervieweesShaina Anand, Chris Atton, Megan Boler, Axel Bruns, Jodi Dean, Ron Deibert, Deepa Fernandes, Amy Goodman, Brian Holmes, Hassan Ibrahim, Geert Lovink, Nathalie Magnan, Robert McChesney, Graham Meikle, Susan Moeller, Alessandra Renzi, Ricardo Rosas, Trebor Scholz, D. Travers Scott, Rebecca Statzel.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Mit Press
Cód. Barras 9780262514897
Altura 21.84 cm
I.S.B.N. 9780262514897
Profundidade 2.29 cm
Referência 012670107
Acabamento Brochura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 480
Peso 0.70 Kg
Largura 17.02 cm
AutorBoler,Megan; Schmidt,Andrea; Magnan,Nathalie; Renzi,Alessandra

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Digital Media And Democracy - Tactics In Hard Times

Digital Media And Democracy - Tactics In Hard Times (Cód: 9056614) Digital Media And Democracy - Tactics In Hard Time... (Cód: 9056614)
R$ 151,10
Digital Media And Democracy - Tactics In Hard Times (Cód: 9056614) Digital Media And Democracy - Tactics In Hard Time... (Cód: 9056614)
R$ 151,10