Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Digital Media Law (Cód: 9290891)

Packard, Ashley

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 103,29 em até 3x de R$ 34,43 sem juros
Cartão Saraiva R$ 103,29 ou em até 5x de R$ 20,66 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Descrição

Covering the latest legal updates and rulings, the second edition of Digital Media Law presents a comprehensive introduction to all the critical issues surrounding media law. Provides a solid foundation in media law Illustrates how digitization and globalization are constantly shifting the legal landscape Utilizes current and relevant examples to illustrate key concepts Revised section on legal research covers how and where to find the law Updated with new rulings relating to corporate political speech, student speech, indecency and Net neutrality, restrictions on libel tourism, cases filed against U.S. information providers, WikiLeaks and shield laws, file sharing, privacy issues, sexting, cyber-stalking, and many others An accompanying website is regularly updated with new rulings, access to slip opinions and other supplementary material.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118336861
Início da Venda 08/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorPackard, Ashley

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Digital Media Law

Digital Media Law (Cód: 9290891) Digital Media Law (Cód: 9290891)
R$ 103,29
Digital Media Law (Cód: 9290891) Digital Media Law (Cód: 9290891)
R$ 103,29