Frete Grátis
  • Google Plus

Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Gap (Cód: 9378338)

Mit Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 72,10 em até 2x de R$ 36,05 sem juros
Cartão Saraiva R$ 68,50 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 24,03 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Fresh from a party, a teen posts a photo on Facebook of a friend drinking a beer. A college student repurposes an article from Wikipedia for a paper. A group of players in a multiplayer online game routinely cheat new players by selling them worthless virtual accessories for high prices. In Disconnected, Carrie James examines how young people and the adults in their lives think about these sorts of online dilemmas, describing ethical blind spots and disconnects. Drawing on extensive interviews with young people between the ages of 10 and 25, James describes the nature of their thinking about privacy, property, and participation online. She identifies three ways that young people approach online activities. A teen might practice self-focused thinking, concerned mostly about consequences for herself; moral thinking, concerned about the consequences for people he knows; or ethical thinking, concerned about unknown individuals and larger communities. James finds, among other things, that youth are often blind to moral or ethical concerns about privacy; that attitudes toward property range from 'what's theirs is theirs' to 'free for all'; that hostile speech can be met with a belief that online content is 'just a joke'; and that adults who are consulted about such dilemmas often emphasize personal safety issues over online ethics and citizenship. Considering ways to address the digital ethics gap, James offers a vision of conscientious connectivity, which involves ethical thinking skills but, perhaps more important, is marked by sensitivity to the dilemmas posed by online life, a motivation to wrestle with them, and a sense of moral agency that supports socially positive online actions.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Mit Press
Cód. Barras 9780262529419
Altura 22.90 cm
I.S.B.N. 9780262529419
Profundidade 1.30 cm
Referência 9780262529419
Acabamento Brochura
Ano da edição 2014
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 184
Título Original Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Gap
Peso 0.44 Kg
Largura 15.20 cm

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Gap

Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Gap (Cód: 9378338) Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Ga... (Cód: 9378338)
R$ 72,10
Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Gap (Cód: 9378338) Disconnected - Youth, New Media, And The Ethics Ga... (Cód: 9378338)
R$ 72,10