Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Displacement Mapping And Volume Rendering Graphics Hardware (Cód: 6108244)

Michael C. Doggett

Universal-Publishers.com POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 132,80

em até 4x de R$ 33,20 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 126,16 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Displacement Mapping And Volume Rendering Graphics Hardware

R$132,80

Descrição

The complexity of graphics hardware is currently undergoing a major change with the introduction of geometry engines on relatively inexpensive single chip ASICs which now contain the complete graphics rendering pipeline in full custom hardware. While the highest performance in measured in frames per second is the ultimate criteria for judging these chips, the focus is now starting to shift towards new features and different rendering techniques and pipelines. This dissertation introduces new hardware architectures for more realistic surface rendering of three dimensional objects and the rendering of volumetric datasets. Surface rendering is dealt with in the first part of the dissertation where the architectures for displacement map rendering in hardware are proposed. This work represents the first to appear in scientific literature on displacement map hardware rendering. Where possible these architectures propose components that integrate into currently available pipelines and make use of existing units in those pipelines.

Características

Peso 0.21 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Universal-Publishers.com POD
I.S.B.N. 9781581121667
Referência 9781581121667
Altura 21.60 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 0.94 cm
Número de Páginas 160
Idioma Inglês
Cód. Barras 9781581121667
Ano da edição 2002
AutorMichael C. Doggett