Frete Grátis
  • Google Plus

Displacement Mapping And Volume Rendering Graphics Hardware (Cód: 6108244)

Michael C. Doggett

Universal-Publishers.com POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 132,80 em até 4x de R$ 33,20 sem juros
Cartão Saraiva R$ 126,16 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 22,13 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

The complexity of graphics hardware is currently undergoing a major change with the introduction of geometry engines on relatively inexpensive single chip ASICs which now contain the complete graphics rendering pipeline in full custom hardware. While the highest performance in measured in frames per second is the ultimate criteria for judging these chips, the focus is now starting to shift towards new features and different rendering techniques and pipelines. This dissertation introduces new hardware architectures for more realistic surface rendering of three dimensional objects and the rendering of volumetric datasets. Surface rendering is dealt with in the first part of the dissertation where the architectures for displacement map rendering in hardware are proposed. This work represents the first to appear in scientific literature on displacement map hardware rendering. Where possible these architectures propose components that integrate into currently available pipelines and make use of existing units in those pipelines.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Universal-Publishers.com POD
Cód. Barras 9781581121667
Altura 21.60 cm
I.S.B.N. 9781581121667
Profundidade 0.94 cm
Referência 9781581121667
Ano da edição 2002
Idioma Inglês
Número de Páginas 160
Peso 0.21 Kg
Largura 14.00 cm
AutorMichael C. Doggett

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Displacement Mapping And Volume Rendering Graphics Hardware