Frete Grátis
  • Google Plus

Disrupting Digital Business - Create An Authentic Experience In The Peer-To-Peer Economy (Cód: 9188768)

Wang,Ray

Harvard Business Review Press

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 108,50 em até 3x de R$ 36,17 sem juros
Cartão Saraiva R$ 97,65 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 21,70 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

We are no longer an economy of products and services. The digital transformation demands that we focus our attention on experiences and outcomes. Business leaders and their organizations must shift to keeping promisesno matter how their customers interact with them.
But organizations no longer control the conversation. In this era of social and mobile technology, customers, employees, suppliers, and partners are in direct communication with one another. Those personal networks and the brands they re passionate about influence their decision making and their spending.
The workforce has changed too. Employees expect to be able to determine when and how they will work, the technology they ll use, and the values their company will espouse.
Organizations can take part in this conversation only if they recognize how and where it s happening. Resisting these changes will leave executives, managers, and their companies powerless. Organizations must pivot with and ahead of these social, organizational, and technological shifts or risk being left behind.
Technology guru Ray Wang shows how organizations can surf the waves of changehow they can keep their promises. Current trends, when taken seriously, require a new way of thinking about business that includes five key areas:
1. Consumerization of technology and the new C-suite
2. Data s influence in driving decisions
3. Digital marketing transformation
4. The future of work
5. Matrix commerce
Digital disruption has changed how we do our work. But by mastering these trends you ll delight your customers with every interaction.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422142011
Altura 21.08 cm
I.S.B.N. 9781422142011
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422142011
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2015
Idioma Inglês
Número de Páginas 208
Peso 0.32 Kg
Largura 13.97 cm
AutorWang,Ray

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Disrupting Digital Business - Create An Authentic Experience In The Peer-To-Peer Economy

Disrupting Digital Business - Create An Authentic Experience In The Peer-To... (Cód: 9188768) Disrupting Digital Business - Create An Authentic ... (Cód: 9188768)
R$ 108,50
Disrupting Digital Business - Create An Authentic Experience In The Peer-To... (Cód: 9188768) Disrupting Digital Business - Create An Authentic ... (Cód: 9188768)
R$ 108,50