Frete Grátis
  • Google Plus

Distribution Channels: Understanding And Managing Channels To Market (Cód: 3680994)

Dent,Julian

Kogan Page - USA

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 302,20 R$ 265,90 (-12%) em até 8x de R$ 33,24 sem juros
Cartão Saraiva R$ 252,61 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 12x de R$ 22,16 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Understanding marketing distribution business models is critical to business success. With distribution now representing around half of almost every industry’s activities, optimizing routes to market has never been so important. Using numerous real-life examples, Distribution Channels explores the chain that makes products and services available for market and explains how to make the most of each step of the process. By defining the role and significance of the various partners involved, including distributors, wholesalers, final-tier channel players, retailers and franchise systems, the text provides a clear understanding of the entire go-to-market process, while also explaining channel partners’ business models and how to engage with them for effective market access. Distribution Channels covers both the tactical and strategic dimensions of channel economics as well as containing information on accessing and servicing markets and customers, controlling brands, integrating web and online channels, building the value proposition and creating differentiation. Comprehensive and clear, this book provides the knowledge needed to improve a business model to ensure maximum market exposure and successful product delivery.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Kogan Page - USA
Cód. Barras 9780749462697
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780749462697
Profundidade 1.00 cm
Referência .
Acabamento Brochura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 432
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorDent,Julian

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Distribution Channels: Understanding And Managing Channels To Market

Distribution Channels: Understanding And Managing Channels To Market (Cód: 3680994) Distribution Channels: Understanding And Managing ... (Cód: 3680994)
R$ 265,90
Distribution Channels: Understanding And Managing Channels To Market (Cód: 3680994) Distribution Channels: Understanding And Managing ... (Cód: 3680994)
R$ 265,90