Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

E-Mail Marketing For Dummies (Cód: 9291402)

Arnold

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,43
Cartão Saraiva R$ 33,66 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Updated to reflect the hottest new trends, technologies, and strategies! Much has happened in e-mail marketing since the first edition of this book appeared in 2007. With the dramatic rise of social media and mobile devices, there are more ways than ever to target campaigns and maximize your e-mail marketing dollars. The new edition of this helpful book is full of practical advice, whether you?re an enterprise-level marketer using a third-party e-mail marketing company or small business owner handling everything yourself. Helps you map out an e-mail marketing strategy with reachable objectives Simplifies the process of list-building, message-creation, and results-tracking Offers legal guidance, so you stay compliant with anti-spam laws Shows you how to deliver your message and incorporate social media Explains how to track and interpret results Includes the top ten things you should not put in your messages, and much more Get more out of your e-mail marketing campaigns with this easy-to-follow guide.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118075760
Início da Venda 05/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 2
Idioma 337
Código do Formato Epub
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorArnold

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: E-Mail Marketing For Dummies

E-Mail Marketing For Dummies (Cód: 9291402) E-Mail Marketing For Dummies (Cód: 9291402)
R$ 35,43
E-Mail Marketing For Dummies (Cód: 9291402) E-Mail Marketing For Dummies (Cód: 9291402)
R$ 35,43