Frete Grátis
  • Google Plus

Electronic Commerce - A Manager's Guide (Cód: 9245502)

Kalakota,Ravi; Whinston,Andrew B

Addison Wesley

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 149,50 em até 4x de R$ 37,38 sem juros
Cartão Saraiva R$ 142,03 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 7x de R$ 21,36 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Taking a practical look at electronic commerce from the manager's perspective, this text integrates presentations of the present and future conduct of online business with existing and proposed networking technology and infrastructure. The work introduces the key players, and their capabilities and limitations in the convergence and the growth of the Internet and electronic commerce. It also describes the use of computer networks to buy and sell products, information and services. How do you manage electronic commerce? What is the technology behind electronic commerce? Electronic Commerce: A Manager's Guide is the ideal starting point for business managers and professionals involved with electronic commerce, as well as professionals/users who want to keep abreast of the latest trends and issues in management practices affected by electronic commerce technology. Authors Ravi Kalakota and Andrew Whinston take a down-to-earth approach to a very important business subject, with insightful examples to show how ideas have been put into practice. Highlights Provides a clear overview of what electronic commerce is all about. Specifies the business uses and technology directions of the World Wide Web Clarifies management issues facing Internet Service Providers. Explains firewalls, transaction security, and electronic payment methods. Describes electronic commerce applications and challenges in banking, retailing, and publishing. Covers electronic commerce applications internally within the corporation -- supply-chain management, manufacturing, and finance. 0201880679B04062001

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Addison Wesley
Cód. Barras 9780201880670
Altura 23.42 cm
I.S.B.N. 9780201880670
Profundidade 1.78 cm
Referência 000072719
Acabamento Brochura
Número da edição 2
Ano da edição 1997
Idioma Inglês
Número de Páginas 448
Peso 0.54 Kg
Largura 15.93 cm
AutorKalakota,Ravi; Whinston,Andrew B

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Electronic Commerce - A Manager's Guide

Electronic Commerce - A Manager's Guide (Cód: 9245502) Electronic Commerce - A Manager's Guide (Cód: 9245502)
R$ 149,50
Electronic Commerce - A Manager's Guide (Cód: 9245502) Electronic Commerce - A Manager's Guide (Cód: 9245502)
R$ 149,50