Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Ethics And Organizations (Cód: 6105750)

Josep M. Lozano

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 458,70

Por: R$ 412,83

em 1x no cartão de crédito
Crédito: R$ 458,70 em até 10x de R$ 45,87 sem juros
Boleto: R$ 412,83 (-10%)
Cartão Saraiva: 1x de R$ 412,83 (-10%)

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Origem

R$ 49,90

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Ethics And Organizations

R$458,70

Descrição

This book is a study of the core issues in the field of business ethics from both an historical and a systematic standpoint. It analyzes corporate social responsibility, stakeholders, ethical codes, corporate
cultures, and other issues. But the analysis takes place within a framework specially designed by the author in order to integrate the various dimensions of present-day business ethics. This integration is linked to an
interpretation of business ethics as an organizational learning process in the context of the social and cultural changes caused by the emergence of a knowledge society. This approach makes it possible to adopt a focus and
language, which can simultaneously take into account ethical concerns and corporate and organizational development. A previous version of the book (written in Catalan) was awarded the 1998 Joan Sardà Dexeus prize for best
book on corporate economics by the Catalan Association of Economists.

Características

Peso 0.29 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9781402003622
Referência 9781402003622
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 1.10 cm
Número de Páginas 204
Idioma Inglês
Cód. Barras 9781402003622
Ano da edição 2001
AutorJosep M. Lozano