Frete Grátis
  • Google Plus

Evaluation Of Level Of Service At Airport Passenger Terminals (Cód: 4886319)

Correia, Anderson

Lambert Academic Publishing

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 208,60 em até 6x de R$ 34,77 sem juros
Cartão Saraiva R$ 187,74 (-10%) em até 1x no cartão ou em até 10x de R$ 20,86 sem juros
Grátis

Cartão Saraiva
Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto
?

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 18:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

Formas de envio Custo Entrega estimada
X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The level of service (LOS) subject is a theme of special concern for airport and airline operators. One of the main issues is the lack of meaningful standards, because most recommendations utilized by airports worldwide are based on arbitrary and hidden assumptions. Many academic studies developed during the last decades have also proven to be very limited, because none of them have been able to provide an overall LOS evaluation methodology according to user perceptions. Presented in this work is a complete methodology for the LOS evaluation at airport passenger terminals. It is capable of evaluating the LOS of individual components and for the terminal as a whole. All standards are based on the user perceptions, obtained by observation and surveys done at various airports. The LOS standards provided in this work are based on a sample of 400 interviewed and observed passengers. All interviewed passengers have been thoroughly observed during airport activities; because of this, it was possible to collect important data representing the characteristics of passenger and respective used facilities.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Lambert Academic Publishing
Cód. Barras 9783838317571
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9783838317571
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Brochura
Idioma Inglês
Número de Páginas 284
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorCorreia, Anderson

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Evaluation Of Level Of Service At Airport Passenger Terminals

Evaluation Of Level Of Service At Airport Passenger Terminals (Cód: 4886319) Evaluation Of Level Of Service At Airport Passenge... (Cód: 4886319)
R$ 208,60
Evaluation Of Level Of Service At Airport Passenger Terminals (Cód: 4886319) Evaluation Of Level Of Service At Airport Passenge... (Cód: 4886319)
R$ 208,60