Frete Grátis
  • Google Plus
Livro Digital

Everywhere (Cód: 9292635)

Weber,Larry

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 35,43
Cartão Saraiva R$ 33,66 (-5%) em até 1x no cartão
Grátis

Cartão Saraiva

Descrição

Put digital business strategy at the center of your business Welcome to the social media age. Although its impact was first felt in the marketing department, the social web is spreading across all business functions, impacting the way they communicate, operate, organize, and create value. A comprehensive digital strategy is essential for businesses hoping to build this new form of competitive advantage. Everywhere explains how to put your digital strategy at the center of how your organization communicates, operates, organizes itself, and creates value. Develop a comprehensive digital strategy for your organization Put your online business strategy at the center of your customer's experience, and at the heart of everything you do Larry Weber's W2 Group is helping companies like Sony, IBM, Harvard Pilgrim Health Care, and the government of Rwanda, craft new online business strategies The Web is not just another marketing channel. Put social media, email, Web, and other digital interactions Everywhere in your business, and make digital business strategy the heart of your thriving enterprise.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Cód. Barras 9781118016275
Início da Venda 04/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 111
Peso 0.00 Kg
AutorWeber,Larry

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Everywhere

Everywhere (Cód: 9292635) Everywhere (Cód: 9292635)
R$ 35,43
Everywhere (Cód: 9292635) Everywhere (Cód: 9292635)
R$ 35,43